wtorek, 17 stycznia 2012

Avon.

Z racji tego, że sama byłam konsultantką Avon jakiś czas temu napisze Wam co nieco o perfumach z tej firmy. :)

Pokaże Wam moje ulubione, które używam ja, ewentualnie ktoś z moich bliskich.

Outspoken by Fergie- cena w katalogu 2/2012 - 89,00zł.
Z racji tego, że jest to woda perfumowana, zapach ten jest bardzo trwały.
Używała ich moja siostra J. Są piękne.

FarAway- cena ok. 50 zł.
Zapach bardziej delikatny, niż Fergie.
Mają w sobie nutkę zmysłowości.
Używa ich moja siostra R. Jak dla mnie najlepsze!

Eternal magic - cena w katalogu 2/2012 - 74,00zł.
Cena dość duża, ale opłaca się. Są trwałe.
Dla typowej marzycielki i romantyczki w sam raz.
Kategoria kwiatowo-piżmowa.
Coś od siostry K.

Percive - cena ok.50 zł.
Niby dla delikatnej kobiety a ja je używam.
Paradoks.
Jest nowa seria, zielone. Dark.
Muszę je mieć!

ROLETKI 

Roletki- bardzo przydatna rzecz dla kobiety.
Moje znajdują się wszędzie. W torebce, szufladzie, piórniku.
Z racji, że jestem bałaganiarą muszę ich mieć kilka, żeby nie szukać. :)
Zamawiam je co katalog. Są tanie, jedna starcza mi na 1/2 tygodnie.
Cena w katalogu 2/2012 - 9, 90zł.


A tymczasem słuchamy tu : http://pinotv.pl/kanal/masutv
Dobrej nocy wszystkim. M.
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz